rebranding

Jak zakomunikować rebranding – pigułka wiedzy

admin / Brak komentarzy

Postawiłeś na zmianę oferty produktowej lub usługowej, zatrudniłeś grafika do przygotowania nowego key visual, spędziłeś godziny na opracowywaniu nowej strategii marki o zmienionym profilu. Teraz pojawia się pytanie, jak dobrze to wszystko zakomunikować, aby nie stracić dotychczasowych klientów i pozyskać nowych. Rebranding jest wyzwaniem, któremu można sprostać dysponując odpowiednią wiedzą i gotowym planem działań. Nawet […]

Czytaj dalej
video-marketing

Wideomarketing bez tajemnic

admin / Brak komentarzy

Poznaj siłę wideomarketingu i zyskaj większe zaufanie Twoich klientów. Pokazując ludzką twarz Twojego biznesu stajesz się bliższy odbiorcom. Budujesz w ten sposób bezcenną relacje, która może dostarczyć nie tylko większych zysków, ale także inspiracji do dalszego rozwoju marki i wiedzy na temat bieżących potrzeb grupy docelowej. Pokaż zaplecze swojej codziennej pracy, a zobaczysz jak szybko […]

Czytaj dalej
event-planowanie

Promocja eventu – pigułka praktycznej wiedz

admin / Brak komentarzy

Jednym z wyzwań, które może spotkać na swojej drodze zawodowej marketingowiec jest promowanie różnego rodzaju eventów. Poprzez działania reklamowo – wizerunkowe masz przyciągnąć uwagę grupy docelowej i zdobyć jak największą liczbę zapisów na wydarzenie. Atrakcyjne przedstawienie targów, konferencji, warsztatów i każdej innej formy odpłatnego lub bezpłatnego spotkania wymaga prawidłowo przygotowanej strategii działania. To ona jest […]

Czytaj dalej
sprzedaz-swiateczna

Szukasz pomysłu na świąteczną sprzedaż w swoim sklepie? Postaw na galanterię skórzaną!

admin / Brak komentarzy

Wydatki na promocję w e-handlu mają tendencje wzrostową. Inwestowanie w online marketing ma na szczęście sporą stopę zwrotu, o ile wiesz na co warto postawić. Okres przedświątecznej gorączki zakupowej to idealny moment, który warto wykorzystać by podnieść swoje zyski. W co warto zainwestować prowadząc sklep internetowy, by cieszyć się wysokimi wskaźnikami sprzedażowymi? Świetnym rozwiązaniem okazuje […]

Czytaj dalej
establish-unique-brand-personality

Moc designu w wizualnej odsłonie marki – o co warto zadbać?

admin / Brak komentarzy

Chcesz zostać przedsiębiorcą, masz pomysł na biznes i pierwsze środki finansowe. Gratulujemy! Nie zapomnij jednak, że oprócz planów sprzedażowych, koncepcji na produkty lub usługi musisz jeszcze zadbać o wizualną odsłonę swojej marki. Bez niej Twój biznes prawdopodobnie nie wypali. Marka to nie sam produkt/ usługa to znacznie więcej. Na markę składa się również jej logo, […]

Czytaj dalej
xl-2017-lead-generation-1

Generowanie leadów – jak robić to dobrze by zarabiać?

admin / Brak komentarzy

  Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep z sukienkami. Myślisz, że kobiety oglądające kreacje, zamiast kupować od razu wybrany model zostawią Ci swój numer abyś zadzwonił gdy spadnie cena? Czy bez problemu pozostawią też swój adres e-mail, żeby otrzymać informacje o nowych produktach? Dobrze wiesz, że to prawdopodobnie niemożliwe… Dobra wiadomość jest taka, że w sieci […]

Czytaj dalej
Kiev, Ukraine - August 26, 2013 - A collection of well-known social media brands printed on paper and placed on plastic signs. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram and Tumblr logos.

Social selling jako efektywny sposób na pozyskanie klientów w mediach społecznościowych

admin / Brak komentarzy

  Gdzie najłatwiej dziś znaleźć potencjalnego klienta? Oczywiście w Internecie, a ściślej w popularnych serwisach społecznościowych takich jak np. Facebook czy Instagram. Obecnie bez aktywności w social mediach ciężko osiągnąć biznesowy sukces. Dlatego lepiej ich nie ignorować i zadbać o swoją obecność tam, gdzie znajduje się większość Twoich klientów. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj social […]

Czytaj dalej
personal-brand-1

Personal branding – zadbaj o siłę własnego brandu.

admin / Brak komentarzy

Budowanie wizerunku osobistego wbrew pozorom nie należy tylko i wyłącznie do domeny osób sławnych, takich jak politycy czy aktorzy. Personal branding dotyczy każdego z nas. Markę osobistą budujemy nawet jej nie budując, jak mawiają Amerykanie: ,,Chcąc nie chcąc, celowo i świadomie, czy zupełnie przypadkiem i przy okazji jesteśmy własnymi markami’’1. Współczesny świat wymusza potrzebę wyróżniania […]

Czytaj dalej
Jakie zdjęcia produktowe wybrać?

Podstawa to zdjęcie – każdy o tym wie, ale…

admin / Brak komentarzy

Fotografia produktowa, bo o niej będzie mowa to podstawa biznesu w internecie. Nie jest trudnością mieć wysokiej jakości produkt z dużą ilością przydatnych konsumentowi cech, trudnością jest odpowiednie zaprezentowanie produktu. Jedną z niezaprzeczalnych cech prezentacji produktu w internecie jest zdjęcie produktowe.

Czytaj dalej