Social media

Jeżeli chcesz zaistnieć w internecie ze swoją usługą lub produktem to musisz wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich potencjalnych klientów. Najlepszy klient to ten….który jest wierny i który uwielbia do Ciebie powracać. Ceni jakość usług, obsługę posprzedażną oraz wartość samego produktu/usługi. Dzięki budowaniu pozytywnych relacji z takimi klientami będziesz miał solidny fundament do rozwoju swojego biznesu. Buduj grupę wspierającą twój biznes poprzez budowę bliskich relacji z klientami w mediach społecznościowych. Pokaż swoim klientom, że nie jesteś zainteresowany jedynie sprzedażą produktu lub usługi. Pochwal się swoimi sukcesami, pokaż, że jesteś profesjonalistą w swojej dziedzinie i co najważniejsze wchodź w interakcje ze swoimi klientami. W handlu stacjonarnym kluczowe znaczenie ma postawa i umiejętności sprzedażowe konkretnego sprzedawcy, który obsługuje klienta. Sam wiesz, że gburowata i nieprzyjemna obsługa często decyduje o braku decyzji zakupowej. Wolisz „dać zarobić” komuś obok, kto jest dla Ciebie miły i próbuje pomóc Ci w wyborze najlepiej odpowiadającego twoim potrzebom produktu niż osobie, która robi Ci „łaskę” obsługując Cię. W internecie relacji interpersonalnych nie sposób w tak łatwy sposób nawiązać. W tym wypadku z pomocą przychodzą media społecznościowe. Posiadanie firmowej strony na Facebooku to oczywistość, ale co z pozostałymi mediami? Coraz częściej grupy klientów w różnych kategoriach wiekowych wybierają inne formy komunikacji społecznej i twojej firmy nie może tam zabraknąć! Nasza agencja oferuje prowadzenie profili firmowych na większości stron mediów społecznościowych. W standardowym pakiecie posiadamy możliwość prowadzenia kont firmowych na: Facebooku, Google+, Twitter, Pinterest. Pamiętaj regularne prowadzenie aktywnych profili w mediach społecznościowych ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie danej strony internetowej. Nie zapominaj o tym! Ponadto na życzenie klienta jesteśmy otwarci na prowadzenie kont społecznościowych w innych mediach społecznościowych. Koszt prowadzenia mediów uzależniony jest od założonej strategii oraz wspólnie wypracowanych warunków z klientem. Zapraszamy do składania zapytań w tej tematyce.