Szukasz pomysłu na świąteczną sprzedaż w swoim sklepie? Postaw na galanterię skórzaną!

admin / Brak komentarzy

Wydatki na promocję w e-handlu mają tendencje wzrostową. Inwestowanie w online marketing ma na szczęście sporą stopę zwrotu, o ile wiesz na co warto postawić. Okres przedświątecznej gorączki zakupowej to idealny moment, który warto wykorzystać by podnieść swoje zyski. W co warto zainwestować prowadząc sklep internetowy, by cieszyć się wysokimi wskaźnikami sprzedażowymi? Świetnym rozwiązaniem okazuje się galanteria skórzana i dodatki odzieżowe to idealne podarunki pod choinkę. Łącząc je z intensywnymi działaniami SEO i solidnym contentem masz szansę w tym roku osiągnąć statystyki sprzedażowe, których jeszcze w swoim e-sklepie nie widziałeś. W poniższym artykule zdradzamy, co zrobić by dzięki galanterii skórzanej znaleźć się wśród topowych sklepów internetowych z prezentami gwiazdkowymi w wyszukiwarce Google. Zainteresowany? Zapraszamy do lektury!

Jak warto się pozycjonować? Garść podstawowych porad

Jeżeli zdecydujesz się na wprowadzenie do swojego asortymentu galanterii skórzanej i postawisz na działania pozycjonerskie musisz wiedzieć, że Google ceni sobie przede wszystkim treści pisane. To dzięki tekstom budującym Twój content marketing masz szansę wybić się do ścisłych top pozycji. Nie każdy potrafi pisać w sposób interesujący zarówno dla robotów Google, jak i użytkowników. Potrzebujesz nie tylko dobrych treści, ale także ich odpowiedniej konstrukcji! Zanim przejdziesz do działań SEO w pierwszej kolejności zaopatrz się w sporo tekstów napisanych w prawidłowy sposób. Co to oznacza? Znajdź tematykę, która będzie interesująca dla Twojej grupy docelowej – np. w przypadku produktów, takich jak galanteria warto postawić na tematy powiązane z modą. Skorzystaj również z dostępnych w sieci narzędzi do wyłaniania najlepszych w Twojej kategorii produktów słów kluczowych, które nazywa się również frazami. Przykładem sprawdzonego narzędzia jest m.in. Senuto kompleksowo wspierające działania pozycjonerskie. Frazy, które działają w przypadku sprzedaży produktów, które stanowi galanteria męska lub galanteria damska to nie tylko torebka damska skórzana, pasek męski, skórzane portfele damskie czy aktówka męska skórzana. Istnieje ich znacznie więcej! Świetnie z wykorzystaniem skutecznych słów kluczowych radzi sobie m.in. sklep internetowy z galanterią skórzaną Paolo Peruzzi i Super Galanteria. Prowadząc blogi i pozostając aktywnym na różnych portalach powiązanych z tematyką mody damskiej i męskiej oraz galanterii sklep zbudował sobie solidne zaplecze contentowe. Efekt? Z miesiąca na miesiąc można obserwować wzrost pozycji witryn tych sklepów w Google. Ty również możesz znaleźć się w topie! Potrzeba tylko czasu, cierpliwości i dobrych tekstów?

Wracając do tematu konstruowania artykułów pisanych pod SEO koniecznie należy pamiętać o prawidłowej konstrukcji. Każdy tekst opisujący np. zestaw prezentowy dla niego lub dla niej powinien zawierać tytuł, lead i śródtytuły. To na te części artykułu zwracają najbardziej uwagę boty Google. Twoje frazy kluczowe powinny znaleźć się w każdej z nich. Dlatego opisując pasek męski do garnituru nie krępuj się z nadmiernym używaniem określeń takich jak: pasek męski do spodni, pasek skórzany, pasek męski parciany czy pasek męski. Każde z nich będzie atrakcyjne dla botów, gdy umieścisz je w wspomnianym temacie, leadzie i śródtytule. Nie pisz jednak tekstów, których sens sprowadza się do niczego, a celem ich powstawania jest tylko i wyłącznie wpompowanie w nie jak największej liczby słów kluczowych…

Google jest sprytniejsze niż myślisz!

Dla jego robotów oprócz fraz kluczowych duże znaczenie ma łatwość odbioru tekstów. Dlatego muszą one pozostać również treściami łatwymi do przyswojenia i odczytania przez czytelników. Tutaj UWAGA! – ludzie na ogół skanują teksty wzrokiem zamiast czytać je od tytułu po ostatnią kropkę. Czy to oznacza, że treść jednak wcale nie ma takiego wielkiego znaczenia? Owszem ma i to ogromną! Jeżeli w tekstach zastosujesz boldowania i podkreślenia ważniejszych fragmentów oraz włączonych w nie słów kluczy to Twoje damskie portfele skórzane zostaną z pewnością zauważone. W ten sposób zyskujesz szansę na dozę większej uwagi czytelnika, który być może zechce najpierw obejrzeć proponowane portfele skórzane. Nie zapominaj również o tym, by w artykułach był używany język korzyści oraz linkowanie do witryny sklepu internetowego. W ten sposób odeślesz zainteresowanego do swojego e- sklepu. Możesz umieścić w tekście opisującym portfele skórzane damskie link skrócony w bitly, bądź zamieścić w artykule podlinkowane zdjęcia przedstawiające wybrane damskie portfele.

Wyrazy bliskoznaczne Twoje wybawienie

Opisując w dziesiątym z rzędu tekście portmonetki damskie możesz stracić wenę. Na szczęście z pomocą przychodzi możliwość używania w tekstach wyrazów bliskoznacznych. Sprzedając aktówki męskie bez najmniejszego problemu opiszesz je także jako męskie teczki, neseser, skórzane torby męskie. W doborze wyrazów bliskoznacznych pomoże darmowe narzędzie Google Trends, które wskaże co internauci wpisują w wyszukiwarkę szukając produktów podobnych do Twoich.

Długi ogon może więcej

Czy już spotkałeś się z określeniem takim jak frazy długiego ogona? Jeżeli nie to najwyższy czas, by się z nim zaprzyjaźnić. To dzięki nim masz spore szansę na to, by znaleźć się w top wyszukiwaniach. Fraza długiego ogona jest frazą złożoną z wielu wyrazów np. gdzie kupię skórzane paski damskie, z czym łączyć skórzany pasek damski, jaki jest najlepszy plecak na laptopa, jaki powinien być plecak na wycieczkę itp. Internauci coraz rzadziej wyszukują produktów za pomocą jednego wyrazu. Panująca tendencja do wpisywania w Google całych zdań i zapytań powoduje, że długie teksty mające więcej niż 3 tysiące znaków ze spacją stanowią dziś must have w prowadzeniu efektywnych działań pozycjonerskich. Dlatego przygotuj się na to, by przed świętami chcąc sprzedawać portfele męskie i damskie, czy modne plecaki nastawić się na przygotowanie sporego zaplecza artykułów. O czym warto pisać? Postaw na teksty opisujące pomyły na prezenty. Wśród nich umieść swoje portfele męskie skórzane, paski damskie, plecaczki damskie skórzane, torby męskie bądź saszetki męskie jako najlepsze z możliwych niespodzianek do znalezienia pod choinką. Warto też postawić na eksperckie artykuły poradnikowe. W końcu skoro klient ma kupić portfel męski skórzany lub plecak vintage to dobrze, gdy znajdzie kilka praktycznych wskazówek jak zadbać o jego trwałość. Świetne rozwiązanie to wspomniane już artykuły poruszające kwestie modowe. Męska torba może pasować do wielu stylizacji, a skórzany pasek damski nada się do podkreślenia walorów kobiecej figury. Stawiaj na tematy praktyczne i budzące zainteresowanie potencjalnych klientów.

Galanteria skórzana postaw na portale i blogerów – wsparcie w SEO

Na początku wspomnieliśmy o możliwości zamieszczana tekstów zawierających Twoją ofertę i frazy kluczowe na zewnętrznych portalach. To jedna z polecanych praktyk, która gwarantuje zwiększenie ruchu w witrynie Twojego sklepu internetowego i przekłada się na SEO. Sprawdź, gdzie portfel skórzany męski mógłby się pojawić. Być może portfele męskie ze skóry staną się interesujące dla portali podejmujących tematykę mody męskiej i stawiające ogólny lifestyle w męskim świecie – przykładem jest portal Egomen. Szukając w sieci miejsca na teksty opisujące plecaczki damskie, pasek damski do spodni, torebki bądź saszetki damskie warto postąpić analogicznie. Miejscem, gdzie pojawiają się artykuły o tematyce modowej kierowane do kobiet jest portal ,,Polki w sieci’’, gdzie czytelniczki bez większego problemu przeczytają chętnie porady np. Jak dobrać do spodni pasek damski oraz jak dbać o oryginalne skórzane paski damskie.

Innym zabiegiem, który spowoduje rozprzestrzenienie contentu zawierającego teksty opisujące męski plecak czy zalety, które posiada aktówka męska skórzana są blogi. Dzisiaj blogerzy powstają niczym grzyby po deszczu i warto z tego korzystać. Mając do zaoferowania oryginalne produkty takie jak męskie plecaki lub plecaki damskie masz w ręku cenną kartę przetargową. Możesz zaproponować blogerowi wynagrodzenie pieniężne za określoną liczbę publikacji tekstów zachwalających plecaczek miejski lub zaoferować mu ten plecak miejski w zamian za publikacje. Jeżeli uda Ci się nawiązać pozytywną relacje to być może Twój bloger pochwali się, jakie dodatki galanteryjne otrzymuje i zostanie również Twoim influencerem. Warto wiedzieć, że dziś siłą napędową jest również influencer marketing, który w okresie przedświąteczym może pomóc sprzedać niejeden plecak męski, plecak damski, męskie torby czy saszetki męskie.

Dlaczego galanteria skórzana w sklepie internetowym może stać się prawdziwym sprzedażowym hitem?

Gdy przed Gwiazdką zadbasz o solidne działania pozycjonerskie mając pod ręką elegancką galanterie skórzaną szybko zauważysz wzrost liczby klientów. Dlaczego? Ponieważ oryginalne produkty szyte z wysokogatunkowych materiałów takie jak skórzana torba męska, plecak damski skórzany, aktówka męska, plecak sportowy, saszetka na pas lub do ręki to prawdziwe perełki na rynku. Sprawdź we wspomnianym narzędziu Google Trends kiedy najwięcej występuje zapytań o galanterię skórzaną. Zaskoczony? My zdecydowanie nie! Obecnie łatwo trafić na modny plecak retro, któremu pod względem jakościowym daleko do oryginału. To wina zalewu polskiego rynku galanteryjnego tanimi podróbkami z Chin i innych krajów wschodnich. Kiedy w Twoim e-sklepie znajdzie się oryginalny plecak damski miejski, męska teczka, saszetka nerka i aktówki męskie skórzane w przystępnych cenach klienci zaczną do Ciebie pukać drzwiami i oknami. Nie wierzysz? Tej zimy możesz sprawdzić ile zysku przyniesie Ci torba męska, aktówka męska skórzana bądź eleganckie plecki i torebki. Wystarczy, że nawiążesz współpracę z sprawdzonym dostawcą oryginalnej galanterii. Jednym z nich jest HurtowniaGalanter, gdzie znajduje się niejedna torba męska na ramię, aktówka męska skórzana, saszetka damska, torebki, paski i portfele sygnowane logotypami znanych producentów galanterii. Daj szansę na rozwój Twojej działalności, wprowadź niebanalne produkty i zobacz, jak męska torba, saszetka męska i plecak na wycieczki windują w górę Twój przedświąteczny dochód.

, , , , , , ,
Opublikowano w: Bez kategorii
Brak odpowiedzi do “Szukasz pomysłu na świąteczną sprzedaż w swoim sklepie? Postaw na galanterię skórzaną!”

Dodaj komentarz